We zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu We zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu

We zijn er weer klaar voor!

Door: Frans Heijmans

Blijf op de hoogte en volg Frans

30 Augustus 2013 | Nederland, Almere-Buiten

Zo, alle reserveringen geprint, ingecheckt en boardingpassen geprint, fotocamera ingepakt, batterijen geladen, kortom, we staan in de startblokken!
Morgenochtend tegen zevenen de andere helft van on reisteam ophalen en dan op naar Schiphol.

De eerste etappe is de vlucht naar Detroit, met daarna een korte tweede vlucht naar Denver. Daar halen we de huurauto op (ben benieuwd wat we deze keer weer krijgen EN hoe vies we hem weten te krijgen) en rijden we een klein uurtje naar onze eerste overnachting plaats, Boulder in Colorado. Tegen de tijd dat we daar aankomen is het hier alweer diep in de nacht, maar we moeten het daar nog even weten te rekken tot een uur of 9 - half 10. Maar als we dan zondag opstaan kan de trip ook goed beginnen!

Hou de verslagen maar weer in de gaten, dan kan je ons een beetje volgen.

Tot over 4 weken!!

• 30 Augustus 2013 - 13:45

Corynne:

Goede reis, veel plezier en graag geniet ik weer mee van jullie verhalen.

• 30 Augustus 2013 - 14:02

Anneke:

nou.... ik had Nopie al gebeld maar ook voor jou, je zus en zwager natuurlijk een heeele fijne vakantie... geniet ervan en kom veilig en heelhuids weer terug...
    xx