Weer thuis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Frans Heijmans

Blijf op de hoogte en volg Frans

28 September 2013 | Nederland, Almere-Buiten

De laatste in een bijna dgelijkse reeks de afgelopen vier weken. Gisterochtend - voor ons gevoel nog vandaag - vanuit Momterey naar de luchthaven van San Francisco gereden waar we zo tegen elven aankwamen. Vlot ingecheckt en de koffers afgeleverd om in de rij te staan bij de security. Het is altijd grappig om het verschil te zien bij de immigratie officer als je het land verlaat ten opzicht van binnenkomst: achter elkaar een heel snelle blik in het paspoort en wat krullen zetten op je instapkaart en klaar is kees! Geen vragen en lange rijen dus.
Een laatste bak koffie en dan nog een beetje lopen voor we instappen. Keurig op tijd vertrekken en een relatief korte vlucht zorgen ervoor dat we ruim op tijd landen op Schiphol, nu nog even en we zijn weer thuis! Foto's overzetten en uitwisselen, benieuwd hoeveel het er dit keer weer zijn!
En dan langzaam weer gaan nadenken over de volgende trip -:)))

• 29 September 2013 - 13:39

Tineke Wildschut:

Hoi luitjes, beetje bijgekomen? Ik was om 05.00 uur wakkervanochtend,nog niet geheel in het ritme, maar dat komt snel genoeg. Het was ons weer een waar genoegen de afgelopen 4 weken samen zoveel prachtige dingen te zien. Schitterend land, voor mij verrassend hoe divers het natuurschoon is. Bedankt en groetjes