We zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu We zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu

We zijn er weer klaar voor!

Door: Frans

Blijf op de hoogte en volg Frans

28 Augustus 2014 | Nederland, Almere-Buiten

De spullen liggen overal in huis weer klaar: papieren, paspoorten, boardingpassen, stapels kleren liggen boven te wachten op de koffer waar ze straks in gaan en op de tafel is het de gebruikelijke en rommelige stapel adapters, snoertjes voor de telefoons en iPads en de tassen met camera's, verrekijkers en een zaklantaarn (altijd handig). De batterijen zijn opgeladen en wij zijn er ook klaar voor!
Een korte nacht rest ons voor onze reisgenoten ons midden in de nacht komen halen voor de eerste kilometers van deze trip: die naar Schiphol. Rond kwart over zeven een eerste, korte hobbel naar Londen om daar vandaan verder te vliegen naar Seattle.
We komen daar tegen twaalven lokale tijd aan maar dan is het voor ons gevoel al tien uur in de avond, en we moeten dan nog wel even een paar uur doden. Voor een deel zorgen de immigratiebeambten in Seattle daar wel voor, dit is meestal een tijdrovende procedure.
Dan de auto ophalen en de korte rit naar Olympia (de hoofdstad van de staat Washington) waar we de eerste nachten blijven.
Als we daar zijn en de koffers in het hotel hebben gedropt hebben we de rest van de middag om op ons gemak Olympia een beetje te verkennen, iets op te zoeken om een hapje te eten om daarna, redelijk vroeg in de Amerikaanse avond, maar voor ons gevoel inmiddels diep in de nacht, ons bed op te zoeken.
De volgende update komt vanaf de andere kant van de oceaan, tot dan!

• 28 Augustus 2014 - 16:17

Ria:

goede reis en een fijne vakantie ook voor thijs @tinekexxx

• 28 Augustus 2014 - 17:46

Eva:

Ben benieuwd naar de verhalen ,en foto's!
    Wij zijn daar ook geweest,Olympic Park.
    Goede vlucht,en tot schrijfs!!

• 29 Augustus 2014 - 23:06

Anneke:

:-) heel veel plezier met z'n 4-tjes!!!!! groetjes aan allemaal en voorzichtig an!