we zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu we zijn er weer klaar voor! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Frans Heijmans - WaarBenJij.nu

we zijn er weer klaar voor!

Blijf op de hoogte en volg Frans

10 Augustus 2015 | Nederland, Almere-Buiten

Vrijdag is het weer zover, de (bijna jaarlijkse) trektocht door een deel van de USA staat weer te beginnen! De koffers pakken we donderdag wel in, dat heeft geen haast. De route staat vast en de hotels zijn besproken. We vliegen eerst naar Houston om vandaar door te vliegen naar Pensacola. Waarheen? Pensacola! Dit ligt in de zogenaamde Panhandle, het noordelijkste deel langs de Golf van Mexico van Florida. En Pensacola is dan ook gelijk de enige plaats in Florida waar we overnachten. Het is gekozen om twee redenen: Het ligt precies in ons 'rondje' en het was de goedkoopste luchthaven om naar toe te vliegen :-) We blijven tenslotte wel Hollanders he!

We komen in totaal door 7 staten deze reis. Deels komen we terug op plekken waar we zo'n 12-13 jaar geleden al eens waren, en voor een deel onbekend gebied. We nemen vooral de tijd om de bayou in Louisiana te ontdekken. Bijna 1 1/2 week zijn we in dit gebied, en dan tel ik de drie dagen van New Orleans voor het gemak mee.

Volg ons als je het leuk vindt, ik probeer iedere dag iets te schrijven!

• 10 Augustus 2015 - 19:26

Rob En Anneke:

We volgen jullie. Veel plezier en veilige trip.

We volgen jullie. Goede en veilige trip!

• 11 Augustus 2015 - 08:58

Thijs En Tineke:

Heel veel plezier, geniet van alle mooie dingen daar en nu eerst een heel goeie vlucht